29 d’ag. 2010

Vallter - Costabona - Setcases

QUANT POSES EN UNA SORTIDA; UN BON DIA, UNA RUTA AMB UNES VISTES ESPECTACULARS I UN GRUP D'AMICS AMB GANES DE PASAR-HO BE , EL RESULTAT ES UNA SORTIDA QUE RECORDAREM MOLTS ANYS !!!!!!!! VA SER GENIAL!!!!!!!!

Spot: Vallter, Costabona , Setcases

Riders: David M, David G, Ricard G, Jordi M , Jordi G, Joan O, Miquel A, Paco i Albert V

Ruta sortida de vallter direccio al costa bona on al cap de 300 m ja tenim que començar a empenya la bici durant uns 45 minuts on a mig cami tenim el primer problema: En Jordi no porta les claus del cotxe ke hem deixat a setcases i no keda altre opcio ke façi mitja volta a recollirles ( pero ara te celules noves i no li es cap problema )
Apart d'algun dupte a l'hora de situarnos continuem el cami cap a l'objectiu al Costabona on al cap d'una estona ja el començem a veure. Després de pasar pel costat del la Roca Colom ens toca fer la primera baixada per anar a conectar amb lo que sera la pujada al Costabona on varem tardar uns 30 minuts en pujar-la pero sempre envoltats d'unes vistes espectaculars.

En aquesta zona hi ha un "artilugi" força peculiar que és l'Orgue del Vent on depenent de la direcció del vent, sona una nota o una altre.

JA HEM FET CIM !!!!!! gaudir de les vistes ,parlar de posibles rutes , menja alguna cosa i cap avall ke tot es baixada , i quina baixada !!!!!! la de les Roques del Mercer, amb molta pendent, pedres, cavalls, boletaires, herba , etc, etc arribem a la Collada Fonda (Meca dels boletarires pixapins)

A partir d'aquí agafem la ruta del Meridià verd i ja nomes kedava anar a buscar el GR direccio a Setcases on ens pensabem ke seria lo mes facil i és el lloc on varem tindre mes problemes (com sempre ens varem perdre) , el GR ja el varem trovar i començar a seguir-lo fins que en varem saltar alguna marca en algun lloc i ens varem perdre, nomes kedava baixar muntanya avall pel mig dels pins (tal com va recordar en Jordi M a una familia de Pixapins quan ens van dir que per on anavem no hi havia camí... "Nosaltres... poc que en volem de camins!!") fins a tornar a trobar-lo i cap a Setcases