3 de jul. 2011

FreeRide: Osor - St Miquel de les Formigues - Trialeres Guilleries Express - Osor

Aquest matí (03/07/2011) 5 riders de Sils, Riudarenes i Sta. Coloma hem anat a fer l'oreiut a St. Miquel de les Formigues i a baixar per les trialeres que es fan a la cursa de la Guilleries Express.

Aquesta era la 2a intentona perquè la 1a que vam fer a l'Abril, no vam acabar de trobar el corriol de baixar (tot i que per on vam baixar no difereix massa del camí "oficial")

Hem sortit d'Osor a les 7.45, St. Miquel, 10.00h aprox. i hem arribat a Osor a les 11.30h aprox.

Hem fet uns 25Km i uns 1000m de desnivell positiu.

Hem pujat pel camí del mas Ripoll i ens hem desviat a l'esquerra per no pujar pel camí habitual. Hem pujat pel GR d'en Serrallonga (uns 4-5Km de plat petit) fins al Parral del Subirà, d'allà pista fins al camí de St. Miquel i pujada a St.Miquel per la pista que ve de la font dels Abeuradors fins a la Font Sa Guarda. D'allà a dalt... a patejar

Avui hem pogut veure les magnífiques vistes, esmorzar una mica i.... a fluirrr!!!! Campi qui pugui muntanya avall.

Un gran matí de BTT i felicitar a en Pau i l'Albert per lo "Puto-Cracks" que són!!

Riders: Pau, Albert, Jordi, Joan i David

1. Un matí per no oblidar(quin tip de caminar pujant i baixant!!). La Hello Kitty i jo les hem passat bastant pu...
    Ara bé, el que compte és el tip de riure i el bon rotllo que sempre hi ha.

2. Hola Joan!
    Soc en Joan també!

Pues som un grup de Terrassa que fem enduro, Bike&Butis. Varem coincidir almb alguns company voatres a la endurada de Prades aquest passat Novembre. la cosa es que parlant amb el home que va amb la Spyci a aquest video (que no ens varem presentar) varem dir de fer alguna sortida cojunta
    pero no trobo cap contacte per els vostres blogs.
    Si em passeu un mail o voleu feu nua incursió per Terrassa i o rodalies, nomes he de dirnos-ho!
    Saluts i espero que contactem!!

3. Ei Juan, segur que vau coincidir amb l'Albert, és el nostre agent de viatges jejejeje valls22@gmail.com